11 Şubat 2016 Perşembe

LINGER & EDWARD FALLON

 
 
 
 
 
 
LINGER & EDWARD FALLON
 
 
Güzel bir polisiye, gerilim kitabını bitirmenin ürpertisini yaşıyorum dün geceden beri.. Hemen yazmak istemedim düşünmeye zamanım kalsın istedim..
 
Kitapla ilgili güzel yorumlar okumuştum ve haliyle merakta ettim.. Tess Gritsenn tavsiyeli birde ve de yayın sektörüne bomba gibi giren  #indigokitap imzalı . Eeee daha ne olsun dedim ve okudum .
 
Oldukça farklı bir konusu var, sürüklüyor insanı okurken.. Bölümler hızla akıp gidiyor bu yüzdende .
 
Konusu ise şöyle gelişir;
 
Dedektif Teğmen Kate Messenger , yeni devraldığı görevindeki ilk cinayet vakasını çözmek için iş başındadır.3 çocuklu bir aile ,köpekleri ile birlikte öldürülmüştür. Kate olay yerine gittiğinde eve izinsizce giren görme engelli ve dilsiz 11 yaşındaki Christopher ve yanındaki adama rastlar ...
 
Christopher ile karşılaşması bu şekilde başlar.. Chris özel bir çocuktur.. Konuşamamaktadır ve beyninden yolladığı simgeler ile Kate ile anlaşabilmektedir. Kate'nin de özel bir kadın olduğu bu şekilde ortaya çıkar.. Kate de annesini cinayete kurban vermiş bir dedektiftir.. Onunda geçmişi ile olan yüzleşmesi tekrar hayat bulacaktır.
Çocuğun yanındaki Weston'un da hayatı onlardan farklı değildir oda ailesini cinayete kurban vermiştir.
Chris'in sezgileri ile cinayet çözülür ama yaşananlar Kate açısından oldukça zordur.. Etrafındaki insanlara olan güvenini sorgulamaya başlar ..
 
Serinin devamını merakla bekliyor olacağım.. Kitap ters köşe yapıyor insanı.. Tahminlerimin hiç biri tutmadı diyebilirim.
 
Tavsiye ederim..Güzel bir gerilim romanı..Paranormal romanları seviyorsanız hele ki tam da size göre olabilir ...
 
 
 
"BİRLİKTE ÇALIŞTIĞIMIZ İNSANLARIN ASLINDA KİMLER OLDUĞUNU HİÇBİR ZAMAN TAM ANLAMIYLA BİLEMEYİZ.YA DA BU DURUM İÇİN, BİRLİKTE YAŞADIĞIMIZ İNSANLARINDA ."
 
 
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder