26 Şubat 2016 Cuma

BÜYÜK SİHİR &ELIZABETH GILBERT

 
 
 
 
 
 
 
 
BÜYÜK SİHİR &ELIZABETH GILBERT
 
 
 
Kişisel Gelişimle ilgili kitaplar okurum zaman zaman .. Bazılarını sadece okurum beni etkilemez, güdülemez satırları. Fazla hayal ürünü gelir.. Yazar doğal gelmez.. Büyük Sihir ise aksine sanki karşınızda yazar konuşuyor gibi geliyor okurken.. Okudum.. Döndüm yine okudum. Oda yetmedi yazarın konuşma videosunu izledim. Sahiden yanılmamışım çok çok doğal.
 
 İyi bir yazar olmak için önüne çıkan engellerden yılmayan bilakis onlardan ders çıkararak ilerlemeye devam eden bir yazarın tavsiyeleri ile dolu.. Yıllarca tek bir öyküsünü bile yayınlatamazken zaman içerisinde tüm dünyada 15 milyonun üzerinde satan bir yazar oluşunun öyküsü..
 
 
Esin perisinin zamanı geldiğinde, bizim ona uygun olduğumuzu hissettiğinde mutlaka gelişinin öyküsü.. Ve hazır değilsek te acımadan çekip başkasına gidişinin öyküsü aynı zamanda.
 
Evrenin herkese farklı alanlarda seçenekler sunduğunu aleni söylüyor bize eğilip bükülmeden. Israrcı olmamak gerektiğini de söylüyor Çünkü bu ısrar zamanla ödeve dönüşüyor ve yaratıcılığımıza zarar veriyor diyor, yazar... İçinden geliyorsa devam et, şevk almıyorsan bırak şevk alana gitsin diyor..
 
 
Kitap 6 ana temadan oluşmuş..
KARARLILIK, SİHİR,İZİN VERMEK,KARARLILIK,GÜVEN ve KUTSALLIK ...
 
 Her temada güzel anılarından bahsetmiş yazar.. Ailesi ile ilgili anlattıkları da oldukça içten ve doğal..
 
Korkularımızın üzerine gitmeli ve onlarla yaşamayı da öğrenmeliyiz ,korkuda şart zaman zaman diyecek kadarda dürüst :))))
 
 
Okunmalı ben okudum ve de izledim yazarın konuşmalarını.. Ne mi yaptım ne faydası mı oldu.. İlerde belki olacakları da anlatırım ..
 
Görüşmek üzere..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder