13 Ocak 2016 Çarşamba

İki Yabancı Olmadan Önce & RENEE CARLINO

 
 
 
 
İki Yabancı Olmadan Önce & RENEE CARLINO
 
 
 
 
 
 
Selam....
Yağmurlu ve serin Ankara günlerinde içimi ısıtan bir kitap okudum.. Bir duygu selinde savrulduğum ve elimi peçeteye attığımda doğrudur.. Yani demem o ki beni ve gözlerimi çok etkileyen bir kitap oldu.
 
Bir süredir okumak için baş ucumda beklettiğim kitabı nihayet bitirdim. Kapağı oldukça hoş ve insanı içine sokan cinstendi.. Renkleri beni cezbetmişti.. Yorumlarda güzel olunca okumak için sabırsızlanıyordum.
Redaksiyonda biraz sıkıntı vardı kulağımı tırmalamadı değil yer yer.. Ama kitabın kurgusu bunu örtmek için yeterliydi diye düşünüyorum.
 
Kitap farklı iki karakterin ağzından anlatılmış ve anlatılırken birbirlerinin devamı şeklinde ilerlemiş. Bu yüzden kopukluk yoktu ve buda akıcılığı artırıyordu. Her bölüme verilen isimler ise oldukça hoş idi.
 
Aşk romanlarını seviyor iseniz mutlaka okuyun.. Konu sıradan gibi gözüksede kesinlikle çok güzel kaleme alınmış ve aynı anda hem gülüyor hemde gözyaşlarınızı harakete geçirebiliyor.
 
Kısaca konudan bahsetmek gerekir ise;
 
Ünlü bir fotoğrafçı olan Matt, metro istasyonunda 15 yıldır haber alamadığı ve asla unutamadığı aşkı Grace ile karşılaşır..Grace'ye ulaşmak için internette kayıplar aranıyor sitesine mesaj bırakır ve mesaj bir şekilde Grace'ye ulaşır. Grace ve Matt iletişim kurar ve günümüzden 15 yıl öncesine geri dönerek ilişkileri anlatılmaya başlanır..
 
Tanışmaları, okul yılları ve aileleri ile ilgili bölümler oldukça hoş anlatılmış.. Adeta sizde kendinizi o öğrenci evinde sanıyorsunuz okurken..
Nasıl ayrıldıkları ve bunların sebepleri ile günümüzde yüzleşmeleri..Ve Matt'in karşılaştığı büyük sürpriz...
 
15 yıl sonra karşılaşan iki eski sevgili.. Aşkın sonsuzluğunu düşündürüyor insana..
AŞK HİÇ BİTER Mİ ? sorusunu soruyor insan kendine..
 
Ve diyorum ki SENİ  SEVMİYORUM  ELIZABETH :))))))))
Okuyun görün eminim sizde sevmeyeceksiniz onu :)
 
 
 
 " Şimdiki zaman bize aittir. Tam da şu anda, içinde bulunduğumuz zaman bizimdir. Bu evrenin bize sunduğu yegane ödüldür. "
 
" Şiir sadece hayatın bir delilidir. Hayatınız iyi yanıyorsa şiir sadece  küldür."
 
"Bazen tek duymak istediğimiz iyi bir anne, arkadaş, evlat yada eş olduğumuz değil midir ? "
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder