5 Ocak 2016 Salı

Kâğıttan Kalpler & COURTNEY WALSH

 
 
 
 
Kâğıttan Kalpler & COURTNEY WALSH
 
 
 
 
 
 
Belki de yok olan hayaliniz
sizi mutluluğa götürecektir ...
 
Merhaba 2016 'nın ikinci kitabını okudum ve içim kıpır kıpır.. Ruhum gençleşti adeta okuduktan sonra..
 
Arkadya Yayınları'nın son çıkardığı kitap.. Ve diğer kitaplar gibi rengarenk, iç açıcı, harika bir kapağı var ..  Oku beni oku beni diyordu adeta..
 
Bayılarak okudum kitabı.. Elimden bırakmak istemedim adeta.. 2016'ya güzel bir başlangıç yapmak istiyorsanız kesinlikle sizde benim gibi yapın.. En kısa zamanda okuyun diyorum...
 
Hikayemiz bir kasaba hikayesi.. Sımsıcak ilişkiler tabiki buda insanların iç içe olduğu anlamına geliyor .
 
Aşıklar Parkı adı verilen bölgede ,babasından ona kalan kitapçıyı işleten ve halen aşktan uzak durmaya çalışan Abigail  ve onu aşkla tanıştırmayı kendilerine vazife edinen bir grup kasaba sakini bayanı tanıyorsunuz.. Oldukça espirili ve kahkaha attıran diyaloglarına şahit oluyorsunuz.. Ben en çok sivri dilli Ursula'yı sevdim mesela :)
 
Abigail, sütten ağzı yanmış yoğurdu üfleyerek yemek isteyen bir cinsten.. Hatta yoğurt yemekten bile vazgeçmiş :) Annesi ve kız kardeşi ile zaman zaman sürtüşen yaşı 30 a gelen hoş bir bayan. Tüm hayatını kitapçısına adamış...
 
Kasabaya gelerek Abigail'in kitapçısınında içinde olduğu binayı satın adan DR.JACOB ise kızı ile birlikte kasabaya yerleşir ve olaylar burada ivme kazanır.
Dr'un geçmişinde neler saklı ? Dr ve Abigail arasında nasıl bir bağ kurulacak?
 
Dr'u inanılmaz sevdim.. Oldukça duygusal bir insan.. Yaşadıkları beni bir hayli etkiledi.. Sevdiklerine olan bağlılığı.. Öyle bir sahne vardı ki ağlamamak mümkün değil dedim orayı okurken..
 
Kitaba adını veren Kağıttan Kalpler ise büyük bir aşk ve bağlılığın simgesi.. Oldukça güzel bir ifade ediş şekli..
 
Kitap oldukça akıcı ve samimi.. Kendimi o kasabada yaşıyor gibi hissettim. Abigail'in NOOK KİTAPEVİ 'ne gitmeyi ve onun meşhur kahvesini tatmak istedim.. Bende kavanoza kağıttan bir kalp bırakmak istedim...
Çok etkilendim.. Kesinlikle okunmalı...
 
 
 




 " En iyi aşk hikayeleri bile kusurludur, affedişler içerir ve zordur; ama er ya da geç mutluluğa ulaşırlar. Bir hikayeyi aşk hikayesi yapan bunlardır . "
 
 
" Ve aşk mükemmel değildir. Eğer öyle olsaydı, Tanrı'nın müdahale etmesini istemezdik . "
 
" Beni asıl heyecanlandıran kendi ellerimle yarattıklarım. Daha önce bunları ortaya çıkarma cesaretim hiç olmadı. "
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder