11 Ağustos 2015 Salı

YALNIZLIK CESARET İSTER & MERVE DENİZ

 
 
 
 
YALNIZLIK CESARET İSTER
&
MERVE DENİZ
 
 
"Yalnızlık cesaret ister demiştin ya, seni sevmek de cesaret istiyor Arel. Karşında güçlü durmam kırılgan biri olmadığım anlamına gelmiyor. Seni istediğim gibi sevmeme izin vermiyorsun . "
 
Merhaba :)))
İndigo Kitap tarafından yayınlanan Merve Deniz imzalı kitabı bitirmiş bulunmaktayım.444 sayfa olsa da dili oldukça akıcı olduğu için hızla okunan bir kitap. Özellikle bazı bölümleri oldukça heyecanlı idi gece boyunca okudum.
 
Kapakta da yazdığı gibi BİR ISSIZ ADA HİKÂYESİ ...
 
Ünlü iş adamı AREL BOZAN ve onun yanında çalışan , patronuna deli gibi aşık olan asistanı Rüya'nın Hindistan'a gidince karşılaştıkları ilginç olayları konu alıyor. Kendilerini ıssız bir adada buluşları ve hayatta kalmak için verdikleri mücadele...
 
Tv lerde izlenilen SURVIVOR modundaki programlar halt etmiş :)
 
Çocukluğumuzda anket defterleri doldurur ve sorardık ;Issız bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey nedir? Mesela anladım ki terlik çok önemli, ilaç lazım, çikolata sahiden enerji verme açısından mühim :)
 
O kadar ince düşünülerek kurgulanmış ki kitap detaylar yaşananları gerçek kılmış.
Örneğin Rüya'nın iç çamaşırı isteği ve ped isteği.
 
Her kitapta sevdiğimiz ve sevmediğimiz karakterler elbette oluyor...Rüya'yı sevemedim bende. Yahu insan severde bu kadar mı sever dedim. Gözü kör olmuş aşktan .Arel tersledikçe üzerine gidiyor. Bırak yahu adadasın ölecen mi kalacan mı belli değil bu ne romantizm :)
 
Arel, sevgisiz olarak büyüdüğü için sevgiyi bilmeyen bir adam. Aile yaşantısının benliği ne kadar etkilediğini bir kere daha okuduk.
 
İnci ve Ümit beni favorimdi. Yan karakterler gibi dursalarda bence onlar harika idi.
İnci'nin gözü pek oluşu. Ümit 'in İnci için yaptığı fedakârlıklar takdire değerdi.
 
Kötü kadın Natali'ye bile kızamadım Rüya'ya kızmaktan.
Keşke İnci'den daha çok bahsedilse idi. İncili bölümleri daha çok okumak isterdim.
 
 
Kimbilir belki ileride devamı olur mu acaba ? Yazarımız belki İnci için bir şeyler düşünüyordur...Öyle ümit ediyorum.
 
 
ALINTILAR
 
 
 
"Seviyorum işte seni, hangi tarafını anlamıyorsun? Ben bilmiyorum mu sanıyorsun. Yöneticimsin. Kabasın, suratsızsın. Sence aşk kontrol edebileceğim bir şey olsa senin gibi bir öküzü mü seçerim ? "
 
 
"Birini sevmenin ve ona tüm dünyanı açmanın en kötü yanı ne biliyor musun? "
Rüya gözyaşları yanağına dökülürken burnunu çekti. " Ne . " diye fısıldadı. Kendinden nefret ettiği bir anın sarsıntısını yaşıyordu.
"Onları üzdüğünde canını en zayıf olduğun şeyle acıtmaları."
 
 
"İnsanın aklını ölümden daha keskin bir gerçeklikle başına getirecek başka bir güç yoktur."
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder