1 Ağustos 2015 Cumartesi

ŞEYTAN TÜYÜ & JULIE JAMES

 
 
 
 
ŞEYTAN TÜYÜ & JULIE JAMES
 
 
Selam...
#EphesusYayınları 'ndan çıkan ciltli hem de en pembesinden güzel mi güzel bir kitap okudum. Çok beğendim çok.
 
Aşk ve polisiye bol miktarda idi kitabımızda. Sayfalar adeta aktı gitti. Yorumlardan güzel olduğunu anlamıştım zaten ve yanılmamışım. Mutlu oldum bitirince. Gerek akıcılığı gerekse kitabın konusu ve karakterleri kitaba hemencecik bağlıyor insanı.
 
Konusuna kısaca değinirsek;
Cameron; yalnız yaşayan federal savcı yardımcısıdır. Otelde kaldığı bir gece yan odasında bir cinayet işlenir ve istemeden de olsa tanık durumuna düşer. Dava FBI tarafından soruşturulmaya başlanır. Soruşturmada Cameron ile sürtüşmesi olan Ajan Jack Pallas ta görevlidir.
İkili arasındaki sürtüşmeler zamanla duygusal bağlamda gelişmeye başlar.
 
 
 
Cameron ve Jack 'in arkadaşı olan karakterler çok eğlenceli idi. Özellikle Collin çok eğlenceli idi. Onun iğnelemeleri beni bitirdi zaten çok güldüm okurken. Kitapta çok heyecanlı sahneler okudum, çok komik ve duygusal anlarda yaşadım. Kitapla ilgili tek acabam ; katilin en baştan söylenmesi idi. Keşke onu da merak edip sonunda öğrenseydim dedim. Tempo düşmedi gerçi katilin ne zaman atağa geçeceğini merak ettim. Daha bir heyecanlanır mıydım diye düşündüm sadece.
 
Ciltli kitaplara bayılıyorum birde fiyatları makul olunca. Kitaplığımdaki ciltli kitaplar gittikçe artıyor. Ephesus Yayınlarını fiyat politikası yüzünden takdir ediyorum. Her zaman güzel ve özenli kitaplar okuyoruz.
 

 
 
 
“Sizinle tekrar görüşmek güzeldi, Ajan Pallas. Nebraska’daki üç yılın, hıyarlığınızı azaltmadığını gördüğüme sevindim.”
 
İşte bu beni bitiren cümlelerden biri oldu :)))
 
 
- Hadi Jack, onu görmek istiyorsan itiraf et gitsin.
 -Tabi onu görmek istiyorum. Fotoğraflara bakabilmesi için.
 
Tabi tabi dediğim an :)))
 
Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ederim. Sıcak yaz günlerinde tatlı bir tebessüm bıraktı benim yüzümde...
 
Ankara'dan sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder