25 Ağustos 2015 Salı

KAFES & JOSH MALERMAN



 
 
Kitap Adı ; KAFES
Orijinal Adı; Bird Box
Yazar;Josh Malerman
Çevirmen ; Aslı Dağlı
Yayınevi ;İthaki Yayınları
Sayfa Sayısı; 330
Basım Yılı ; Ağustos 2015
 
 
 
"Görülmemesi gereken korkunç bir şey...
Ona atılan bir bakış kişiyi ölümcül bir deliliğe sürüklüyor. 
Ne olduğunu ve nereden geldiğini ise kimse bilmiyor." 
 
Tanıtımlarından büyük bir merakla takip edip beklediğim kitabı bir çırpıda okudum. 330 sayfa ve inanılmaz akıcı. Zaten meraktan ve gerilmekten bırakamıyorsunuz. Peki ya şimdi diye diye okuyorsunuz.
 
Bana göre bir hayli başarılı bir gerilim kitabı . Heyecan daima doruktaydı. O kadar gerildim ki acaba gözlerim olmasa ne yapardım diye düşünmeye başladım. Ben gözlerime ilk defa bir kitaptaki konu nedeni ile şükrettim.
 
Malorie ve kız kardeşi hayatlarına devam ederken her şey biranda değişiyor.
Normal yaşamın seyrinde insanların birden gördükleri şeyler - evet şeyler çünkü haklarında herhangi bir fikir yok- yüzünden delirerek kendilerine zarar vermeleri ile başlıyor. Ortamda kan ve ölüm kokusu var.
 
İnsanların tüm bu kötülüklerden korunması için tek bir yolları var. Yaşamlarını idame ettirmeye çalışıyorlar bu şekilde.
 
Malorie de çocuğunu bu şekilde dünyaya getiriyor ve onu eğitiyor. Sabrının sonunda geldiği nokta, çocukları yetiştirme şekli bir hayli enteresan.
 
Duyu organlarının etkin kullanımı oldukça ilgi çekici.
 
 
Bir geçmişten bir gelecekten anlatılmış olayların gelişimi.
Bu tarz kitaplar daha çok ilgimi çekiyor benim. Olaylar ve geçmiş daima sıcağı sıcağına okunuyor gibi geliyor.
 
Çevirinin akıcılığı da ayrı bir güzel tabiki . Çevirmeni çok sevdimmmmm.
 
Tavsiye ederim efendim, gerilim severlere "KAFES " hapsedecek okurları içine...
 
Görüşmek üzere... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder