19 Mart 2015 Perşembe

GÖZLERİNİN ESARETİ &JENNİFER ROYCE


Historical Romanları okumaya bayılıyorum.Harika bir lezzet bırakıyor dimağımda.Ephesus Yayınları logosuda buda eklenince bu kitap tam benlik diye düşündüm vede yanılmamışım her zaman ki gibi..
Yazar'ın watpadde yayınlanmış hikayelerini daha önce hiç okumamıştım ilk defa kalemiyle tanıştım kendisinin ve o kaleme yapıştım sanırım.
Bir ki...tabı bitirdiğimde yüzümde gülümseme oluyorsa çok mutlu oluyor ve şiddetle tavsiye ediyorum.Ankara Kitap Fuarı sayesinde tanıştığım kitaplardan bir tanesi ''GÖZLERİNİN ESARETİ''...
Kastilya 1055 li yıllarını yaşarken Karanlıklar Lordu Kayran ve geleceğin kralı Rodolfo ile başlıyor tanışmamız..
Acımasız,sert ve usta bir savaşçı Lord Rafael..Ta ki hayatının aşkı Keira Destina ile karşılaşıp evlenene kadar...Lord kadar ustaca kılıç kullana ve ona çılgınca bağlanan Keira..
Kastilya Kralı;kardeşlerinin acımasız düşmanı Rodolfo..Diplomasi sebebi ile doya doya Kayran'ın peşinden savaş alanına gidemeyen;hayatının aşkı Almira ile tanışıp peşinden Fransa'ya onu bulmaya gidebilecek kadar aşık..
Koskoca kralı yerden yere vurarak rezalet çıkaracak kadar deli dolu çılgın,kimsesiz çocukların ablası Almira..Kraliçeliğe giden yolda tedirgince ilerleyen inatçı bir güzel..
Çok beğenerek okudum ve keşke bitmese devam etse dediklerimden..
#JENNIFERROYCE yolun açık olsun meslektaşım.Her bir sayfadan zevk alarak okudum.Sen hep yaz.Bizi mahrum etme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder