27 Mart 2015 Cuma

Kördüğüm - Calia Read ~ Tanıtım






Kitap Adı: Kördüğüm
Yazar: Calia Read
Orijinal adı: Unravel
Çeviri: İnci Nazlı
Yayıncı: Yabancı Yayınları
Tür: Yeni Yetişkin, Romantik

                                  Bir ay önce akıl hastanesine yatırıldım. 
Dün, Lachlan ziyaretime geldi. Beni öptü ve aklımı kaçırmaya başladığımı söyledi.
Saatler sonra Max düşüncelerimi işgal etti; deli olmadığımı ve bana ihtiyacı olduğunu hatırlattı. 
Birkaç dakika önce geçmişimi aydınlatmaya çalışarak gerçeklikten daha da uzaklaştım… 

Şimdi, herkes benim aklımı kaçırdığımı düşünüyor ama ben onun gerçek olduğunu ve ne gördüğümü biliyorum… 
Bana inanıyor musun?
''Seksi,gizemli ve etkileyici bir hikaye...Calia Read'in kelimeleri sizi esir edecek ve aklınızı başınızdan alacak!''
_CLAIRE CONTRERAS,THERE IS NO LIGHT IN DARKNESS'IN YAZARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder