19 Mart 2015 Perşembe






GÖKTEN ÜÇ AŞK DÜŞTÜ & ELİF BATI WİBREW

#FENİKSKİTAP sayfasında gördüğümde öncelikle kapağı ile ilgimi çeken bu güzel kitabı okudum ve kendimi seyahatlerde buldum..Yazar o kadar akıcı ve sade bir dille anlatmış ki hikayesini,adeta içine hapsoluyorsunuz..Bitirene kadar çok nadiren kahve molası verdim smile ifade simgesi
Harika bir kurgu ve aşka dair güzel detaylar verilmiş kitabımızda..Buram bura...m İstanbul koksada bir o kadarda Manhattan havası soluyor,Sri Lankada dolaşıyor,Japonya'ya merhaba diyor ve Gökçeada'ya da uğruyorsunuz..Severim farklı şehir havalarını kitaplarda solumayı..
İstanbulda üniversite yaşamını bitirerek Manhattanda dil okuluna giden Selin'in yaşadığı ve etkisinden kurtulamadığı üç farklı aşkı adeta nakış gibi yüreğe dokunacak ifadelerle işlemiş kitabımız.

KENSHIN;Selin'in ilk aşkı..Ketum gibi gözüksede yürekten seven,etrafına yaşadığı hisleri belli etmeyen;işkolik tipik bir Japon erkeği..Ülkesine dönerken ardında kırık bir kalp bırakır..

DEEPAL;Sri Lanka'lı ve yaşça oldukça Selin'den büyük bir o kadarda kıskanç bir sevgili..Bir türlü anlaşamasalarda zamanla sevgilerini anlayacaklardır.

KERİM;Bursalı Metalurji Müh;kendine güvensiz,sığ düşünen,kararsız ve ailesinin kararlarından dışarı çıkamayan,ne istediğini bilmeyen üçüncü aşk..En sevmediğim karakter o oldu kuşkusuz..
Üç aşkınıda ardında bırakarak İstanbul'a geri dönen Selin,geçmişi ile yüzleşmek ve yanıtsız kalan sorularına yanıt bulabilmek amacı ile Japonya,SriLanka ve Gökçeada'ya ziyaretler yaparak yüreğini ve zihnini hafifletir..
Niye mi;ona her zaman dost olan ,onu yürekten seven Güner'li bir gelecek için..
Okurken araştırma yaptıran kitapları seviyorum..Manhattanda yaşam,Sri Lanka ve adalarla ilgili güzel araştırmalar yaptım kitabı bitirdiğimde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder