7 Mayıs 2015 Perşembe

Geçmişin Gölgesinde & Gülçin Özbek Kuyumcu

 
 
 
Merhaba :))) Yine güzel bir kitap yorumu ile sizlerleyim...Siyah kitap kapaklarına bayılıyorum hele ki içinde kırmızda varsa çok gizemli bir hal alıyor bence.Konusuna uygun çok hoş bir kapak olmuş bence.Ayracıda ayrı bir güzel. #MÜPTELAYAYINLARI bizim gözümüzü şenlendiriyor kesinlikle.
 
 
Kitabımız önce internet ortamında yayınlanmış ama ben okumamıştım.Kitap halini okudum ve iyiki kitap olmuş dedim.Kesinlikle çok sağlam bir kurgu ve anlatıma sahip.
 
Heyecanla okudum bazı bölümleri ve çok şaşırdım bazı yerlerindede.Yazarın kesinlikle bundan sonra ki kitaplarını okuyacağım.
 
 
 
 
Konusu bir hayli farklı aslında derin bir geçmiş içeriyor...
 
Defne Lena;Ozanla mutsuz bir evlilik yapmış ve boşanmıştır.Ozan onu yer yer rahatsız etsede ilerde yaşayacaklarını tahmin edememektedir.Annesi ve babasını kaybeden Defne, dünyadaki tek varlığı büyükannesi ile hayat bulmaktadır.  Defne,İtalya seyahati sırasında hayatının aşkı olan Lucas'la tanışacak ve aksiyon başlayacaktır.
 
Lucas çok soylu ve zengin bir aileye mensup olan çapkın bir gençtir lakin Defne'ye olan aşkı onun durulmasına sebep olur.Ailevi problemler yaşamakta ve aileden sadece büyükbabasına yoğun bir sevgi beslemektedir.
 
 
Çalıştığı şirkette aldığı ani terfisi ile çalışma yaşamıda değişen Defne yakın arkadaşları Will ve Dante ile birlikte hızlı bir yaşama kucak açar.Lucasla olan aşkı dolu dizgin devam eder.
 
Kitapta büyükanne ve büyükbaba beni en çok etkileyen diğer bir çift oldu.Yıllara rağmen gerçek aşkın direndiğine en güzel kanıtlardı bence..
 
Lena ve Lucas'ın evliliklerini takip eden günlerde yaşanan olumsuzluklar - ki bunları kitaptan öğrenmelisiniz - kitaba kilitlenmemi sağladılar.
 
Lucas'ın annesinden kesinlikle nefret ettim hele o Arda ve Ozan haketti yaşadıklarını...
 
Bol aksiyon,aşk ve sadakat içeren enfes bir romandı.Kesinlikle tavsiye ederim.. Sonu harikaydı ayrıca çok mutlu oldum kitabın kapağını kapadığımda..
 
Teşekkürler yazarımıza ve #MÜPTELAYAYINLARINA
 
 
 
 
 
"TANRININ BANA ADİL DAVRANMADIĞINI DÜŞÜNDÜĞÜM ZAMANLAR ÖYLE UZAKTI
 
Kİ ARTIK!
 
TAMDIM.TAMAMDIM "
 
 
 
 
 " BÜYÜLENMİŞ HALDE GÜZELLİĞİNİ SÜZERKEN,DURAN ADIMLARININ YÜREĞİME SALDIĞI KORKUYU HİSSETMİŞ MİYDİM HİÇ DAHA ÖNCE,HATIRLAMIYORUM."
 
 
"BİRBİRİMİZDEN UZAK KALDIĞIMIZ GÜNLERİN ACISINI BİRLEŞEN BEDENLERİMİZLE UNUTTUK.ÖZLEMİ,AŞKI,TUTKUYU PAYLAŞTIK,SEVGİMİZİ HAYKIRDIK KESİK NEFESLERİMİZDE YENİDEN VE YENİDEN... "
 
 
 
 


1 yorum: