27 Mayıs 2015 Çarşamba

CUPCAKE DÜKKÂNININ SIRRI & MEG DONOHUE

 


                                       CUPCAKE DÜKKÂNININ SIRRI & MEG DONOHUE

#PUPAYAYINLARI imzalı harika bir kitabın daha sonuna geldim. Geldim gelmesine ama burnumdaki aroma kokuları nasıl gidecek bilmiyorum. Kitabı okurken mutfağa gidip gelip kek yeme isteğimi zor bastırdım kesinlikle. Limonlu kek  yapacağım  bu yorumu yazıp hatta armutlu mu yapsam bilemedim kararsızım.
 
Kek kokuları arasında San Francisco daki geçmişe yolculuk yapan iki eski dost olan Annie ve Julia'nın hikayesini çoook beğendim..
 
ST.CLAIRLER'in dadısı olan Lucia kızı Annie ile beraber konakta yaşamaktadır.Konağın çalışanı olmasından ziyade dadılık yaptığı Julia ile de arasında müthiş bir sevgi bağı yaşanmaktadır.
 
Aynı okula giden Annie ve Lucia'nın okulda yaşadıkları problemler, Lucia'nın vefatı gibi olaylar bu dostluğa darbe vurmuş ve iki arkadaş birbirinden kopmuştur.. Ta ki ortak bir kek dükkanı açmaya karar verene dek..
 
Bir taraftan Julia'nın evlilik hazırlıkları devam ederken diğer yandan kek dükkanının açılışı ailede hareketli günlere sebep oluyordu.
 
Kek dükkanında yaşadıkları gizem dolu olaylar iki eski dostu bir araya getirecek mi onu okuyarak kendiniz görün istiyorum :) Şaşırtıcı bir biçimde hareketliliğe sebep olan kişiyi de yazmayayım merak edinnnnn çok kızdım çokkkkkkk.....İhanet ve nankörlük sahiden çok kötü bir yaşantı...
 
Kitabın en duygusal anı benim için Annie'nin hiç beklemediği bir zamanda karşılaştığı ....... idi...Gözlerim dolarak okudum ve mutlu oldum.
 
Annie'nin annesinin eşsiz tariflerine ulaşmak için aradığı tarif defteri nelere sebep oldu bir bilseniz!!!
 
Harika bir kurgu içinde hoş bir kitap okumak isteyenlere kesinlikle tavsiyemdir.. Kek kokusu burnumda,krema tadı damağımda okudum...
 
Ve şimdi kek yapma zamanı..Annie kadar olamasamda yapacağım artık.Görüşmek üzere..En yakın arkadaşınıza bu kitabı hediye edin bence bayılacaktır.
 
 
 
 
"Annie'yle Lucia'yı düşündüm; büyürken o ikisi annemle babam kadar ailemin bir parçasıydı; sevgiye gerek duyan bir çocuksanız ya da açık, cömert bir yetişkin, kan bağı önemsizdi."
 
 
" Annem cinaslı şiirleri çok seviyor ;
 
Görmemek sanırım başta bela
Bir ağaç kadar sevimli tabela
     Tabelalar düşmedikçe boş alanda
Görmeyeceğim ağaç falan da . "
 
 
 
 
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder