24 Mayıs 2016 Salı

KEHRİBAR ZAMANINDA AŞK & BİGE GÜVEN KIZILAY










                                    #hayykitap #kehribarzamanındaaşk #bigegüvenkızılay


Bige Güven Kızılay'ın kaleminden 1930 ların Ankara'sında görücü usulü evlenen Münevver ve
Ihsan'ın hayatının anlatıldığı bu güzel kitabi zevkle okudum.
Gerçek bir yaşam hikayesi. Öyle ki kendimi o aileye ışınlamak istedim. Öylesine sevgi dolu ve saygılı insanlarmış ki keşke tanısa idik dedim.
      Nine,anneanne ,anne, ķız ve torun 5 kuşak iç içe ve köklerine sımsıkı bağlı. Aile kavramının hakiki olarak yaşanmasını tebessüm ederek okudum ve Atatürk sevgisinin bir ailede nasıl çocukluktan kazanıldığını ...
  Kitap Cumhuriyet 'in ilk yıllarında ülkenin halini de anlatıyor. Ülkedeki politik değişimlere siyasi oluşumlara değiniyor. Bir nevi dönem romanı da sayılır nitelikte. Köy Enstitüleri'nin kapatılması, 27 Mayıs darbesi ve daha bir çok yaşanmış olaylar.

Bu tür kitapları tarihçi olmam vasfı daha bir seviyorum . Benim gibi sizde seviyorsanız okumalısınız.

1 yorum:

  1. Kitap blogları süper... :)

    Daha çok yazı! :)

    Ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil