11 Aralık 2015 Cuma

DİLAN AK & KALBİMDEKİ İMZA

 
 
 
 
 
 
" HAYAT BİRİNİ ÇIKARIR KARŞINIZA ANSIZIN.YAŞANACAK HEVESLER SUNAR SİZE. HAYATA VE UMUDA DAİR NE VARSA,YARIM KALAN HER ŞEYİ TAMAMLAR. ADIMLARINIZ AYNI YÖNE OLUR.BAKIŞLARINIZ DA. YALNIZ DEĞİLSİNİZDİR ARTIK."
 
 
 
 
 
DİLAN AK & KALBİMDEKİ İMZA
 
 
Sıcağı sıcağına yazdığım bir yorum daha...
Dilan Ak'ın merakla çıkmasını beklediğim kitabını bitirdim.
Kapağını çok sevmiştim. Bayılırım kahverengiye... Akıcı bir kitap oldu benim için.
 
Gelelim konusuna;
 
 
Annesinin vefatından sonra tebdil-i mekanda ferahlık varmış dercesine Ankara'dan Londra'ya eğitim için giden Fulya'nın aşk trafiği anlatılıyor kitapta.
Fulya'nın her şeye rağmen sevdiği -benimse nefret ettiğim- Aras ... Fulya'yı her şeye rağmen seven bir adam Demir...Londra'da yaşanan ve hırpalanan aşklar Ankara'ya gelince yön değiştiriyor. Fulya'nın dönüşü ve taşıdığı büyük sorumluluk ...Yaşanan gelişmeler bir hayli şaşırtıcı.
Ebeveynlerin sırtını dönmesi ile çocukların gençlerin yaşadığı üzücü günler, yeni bir hayata başlamak...Yapılan fedakârlıklar ve yaşanan sağlık sorunları ...Bir ara yüreğim hop etmedi değil.
 
Sosyal medyada bir Demir hayranlığı vardı bende tanıştım nihayet bu Demirle..Sahiden demir gibi güçlü bir karaktermiş Demir...Kitabın en başında Fulya ile yaşadıkları yüzünden ona da ısınamasamda aşkın insana neler yaptırabileceğini bizlere gösterdi. AŞK ADAMI ...
 
Londra Londra olalı böyle kararsız bir kadın görmemiştir demek istedi canım çünkü kitapta Aras'ı ve Fulya'yı sevmedim ben ..
Fulya'nın kararsızlıkları ile acı çekti Demir bence bu kadar. Aşk gözünü kör etmiş Fulya'nın sanırım ki sağlıklı kararlar alamıyordu.
 
Aras'ın nasıl güvensiz bir adam olduğu o maço tavırlarından belli idi onu baştan hiç sevmedim zaten.
 
Yasemin ve Fulya dostluğu , Yiğit ve Demir dostluğu güzeldi.. Handan Anne'ye bayıldım tipik bir kayınvalide örneği idi.
 
 
 
 
"Kalbimdeki aşka , dudaklarımdaki gülüşe, seni özlediğimde akan gözyaşlarıma sadece sen değersin FULYA. "
 
 
"Aşk ; kaçmaktan çok kovalamayı, görmekten çok düşlemeyi, sevmekten çok özlemeyi sever. Ve aşk , o kadar haindir ki , nerede imkansız var onu seçer . "
 
 
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder