6 Aralık 2015 Pazar

BEYAZ YALAN & DEMET KAYTAN

 
 
 
 
 
BEYAZ YALAN & DEMET KAYTAN
 
 
Merhaba.
Bugünkü kitabım #AGAPİYAYINLARI 'ndan #BEYAZYALAN adlı kitap..
 
Oldukça merak ettiğim bir kitap oldu. Öncelikli sebebi kitabın tüm gelirinin yazar tarafından OMURİLİK FELÇLİLERİ DERNEĞİ'ne bağışlanmış olması idi. Bu duyarlılığından ötürü kendisini takdir ediyorum. Yüce gönüllü bir yazarımız var.
 
Merakımı cezbeden diğer bir tarafı ise kapağının güzelliği idi. O kadar göz alıcı ki hem dış kapağı hem de kitabın ilk sayfasının güzelliği göz dolduruyor.
 
#AGAPİYAYINLARI'ndan okuduğum ilk kitap oldu ve güzel bir başlangıç oldu hemen diğer kitaplarımıda bir sıraya koydum. Malum önümüz kış ve geceler uzun.
 
BEYAZ YALAN'ı okurken kendimi Türk Filmi izler gibi hissettim. Severim eski Türk filimlerini ve o yüzdende hoşuma gitti. Kitabı bitirince açtım ve Zeki Müren dinlemeye başladım. Güzel bir tevafuk oldu sanırım bugün ZEKİ MÜREN'in doğum günü imiş.
Bir günde okudum elimden bırakmak istemedim çünkü sonunu çok merak ettim kitabın.
 
Kitap, İstanbul ve Mardin arasında geçiyor.. Genç yaşta birbirlerini seven Zelal ve Baver'in aşkının üzerine düşen kara bulutlar.. Zelal ve Baver'in yaşadıkları zorluklar...Aşk ve evlat sevgisi üzerine güzel satırlar okudum. Annenin fedakarlıkları ve törenin insanlar üzerindeki baskısı...

"KUL KURAR KADER GÜLERMİŞ" derler o söz geldi aklıma sürekli okurken... Kader kısmet dedikleri bu olsa gerek.
 
Mardinde yaşanan insan ilişkileri.. Toplumun yapısı hakkında da güzel bilgiler içeren sosyolojik anlatımlarda vardı..
Sadece roman değildi içinde tarihte okuyorsunuz yer yer..
Ve günümüzün hastalığı olan -KANSER - hakkında da kadınlarımızın dikkatini çekecek anlatımlar mevcut..
 
Ben beğenerek okudum. Hem yazarımıza duyarlılığı ve fark yarattığı için...Hem de yayınevine bu titiz ve anlamlı kitap için çok teşekkür ederim.
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder