27 Aralık 2015 Pazar

AHH KALBİM & meriç mekik

 
 
 
 
 
 
 
 
AHH KALBİM & meriç mekik
 
 
 
 
Aylin evli, mutlu ve top gibi hamileydi...
Tabii bu Japon bir kız için terk edilmeden önceydi... 

Dört yıl sonra bir davet için kavalye aramaya karar verdi.
Arkadaşları adaylarını bir bir Aylin'in önüne serdi.
Ama aşk, Aylin'e büyük bir süprizle gelecekti...
 
 
Güzel, komik ve acayip bir kitap okudum sanırım..Bitirir bitirmezde hemen yorum yazmadım çünkü espirilere tekrar tekrar gülmem gerekti..
 
Sosyal medya paylaşımlarında adından sıkça söz ettiren #MERİÇMEKİK ne iyi yapmışta yazmış dedim okuyunca. İçine Cem Yılmaz kaçmış birazda.. Zekice espiriler vardı tam yerinde, okkalı.
Çok güldüm, iyi güldüm ve ben yine gülmek istiyorum. Neyseki devamı yazılıyormuş yeni yılda güleriz inşallah.
Ben çok zor gülen insanlardanım kitap okurken. Normal hayatta çok gülsemde kitapta bunu becermek her yazara nasip olmuyor..
 
Aylin üniversite aşkı Adnan ile evlenir.. Hayatı tek düzedir ama sorunluda değildir hani. Bir gün kocası Adnan (kör olasıca Adnan olur kendisi)yarısı yaşındaki Japon kızı Keiko için onu terk eder.. Aylinde bisküvicilerin şahı ile çalışmaya başlar.. Ailesi ile yaşar bu süreçte kızına Aylin'in annesi bakar...Arkadaşları Aylin'i hiç yalnız bırakmazlar. Aylin'in boşanma ertesi yaşadığı hayatı Tarık Hoca aşkına takılınca mutlu bir hale girişi anlatılıyor.
 
Aileye bayıldım sahiden tutup öpesim var onları tutup o anneye uzun uzun sarılasım var.. Hani o sahnelerde gözlerim bin yaşla dolu okudum işte dedim benim annem.. Bizim ailedede boşanan kardeşlerin çocukları itina ile anneme teslim edilir oda fedakarlıkla kanat gerer...Babada çok tatlı idi.. Benim babam hayatta değil hayatta olsa o Aylin gibi gece falan dışarı çıkarmazdı kan çıkardı aradaki fark bu :))))))))
 
Aylin ve dostlarına bayıldım.. Hele Defne gibi bir arkadaşım vardı benim ömrümü yemişti...
 
Gülme sebeplerimden biridir yaşanan olaylar içimizden birileri tarafından yaşanmış.. Gökten inme, yaşanmamış, absürt espiriler yok kitapta...Aylin bizden biri..
Sakar, komik ve acayip platonik :)))))
 
Hele o Adnan'ı yemin ederim parçalayasım var.. Utanmadan birde burnunun dibine giriyor.. Bunların çocuğu da olur Keikoyla ahanda şuraya yazıyorum gaz çıkartması için bebeği Aylin'e getirmezse bana da Sevtap demesinler...Yapar yani o yüzsüz potansiyel var adamda..
 
Tarık Hocam'ı bende sevdim.. Belli ki işinin ehli bir sporcu.. Bak bende öğretmenim, neler gördük geçirdik, ne insanlar tanıdık sakın üzme Aylin'i diyesim var onada..
 
 
 
 
 
"Benim derdim onun beni artık sevmiyor olması filan değil. Ben sadece onunla bunca zamandır yaşadığımız şeyin gerçek olduğuna inanmak istiyorum."
 
"Kim aşık bir kadından daha kolay kandırılabilirdi ki ? "
 
 
İşte bittiğim o sözzzzzzzzzzzzz :))))))))
 
 
" Bir kadının mutlu olmak için bir erkeğe ihtiyacı yoktur ! "
 
 
Çok teşekkürler Meriç Mekik doya doya güldüğüm bir kitap oldu...
 
 


1 yorum:

  1. Ekin Atalar'ın Selindrella'sından sonra bu tarz bir kitap yakalayamamıştım ama şimdi çok mutlu oldum, ismini aldım yeni yıla okuyacağım inşallah.:)

    YanıtlaSil