5 Aralık 2015 Cumartesi

ADA & LYNNE MATSON

 
 
 
 
 
ADA & LYNNE MATSON
 
 
 
 
 
Selammmmmmm...
 
Soğuk bir Ankara akşamından sımsıcak bir kitap yorumu yazıyorum.
 
#YABANCIYAYINLARI 'nın ciltli ve muhteşem kapaklı kitaplarından biri. Büyük bir zevkle okudum. Önce kızım okudu ve mutlaka okumalısın dedi.. Hiç bitsin istemedim ve devamını daha şimdiden bekliyorum.
 
Gerek kurgusu gerekse akıcılığı nedeni ile kitabı çabucak okudum.
 
Konusuna değinecek olursam ;  Dünyanın farklı bölgelerinde yaşayan gençler bir öğle vaktinde sıcak bir hava akımının etkisi ile kendilerini Nil Adası'nda bulurlar.
 
Charley ve Thad kitabın baş kahramanlarındandır. Adada yaşam çok farklıdır ve ilginç olaylar yaşarlar. Adadan çıkmak için 365 günleri vardır. Dostluk ve aşk adına yaşananlar bir hayli duygusaldır adada...
 
Adadan çıkış ise geliş gibi ilginçtir. Çıkış bir kapı yolu ile olmaktadır. O kapıyı nasıl bulacaklar, bulamayanlara neler olacak ? Kapıdan çıkanlar tekrar dünyaya döndüklerinde nelerle karşılaşacaklar ?Bu ve bunun gibi bir sürü sorunun yanıtı kitapta saklı..
 
Okumanızı tavsiye ederim.. Heyecan dolu sahneler dolu kitapta.. Adrenalin yüklü adeta. Sahneler sanki aksiyon dolu bir film izler gibi gözlerimin önünde geçti. Yazarın ilk romanı olduğunu okuyunca daha bir şaşırdım çünkü ustaca yazılmış gibi hissettim.
 
 
&&&&&&
 
"Buraya ergenlik yıllarındayken,on üç on dokuz yaş arası bir yerde geliyorsun.Bir yılın var.Ya bir kapı yakalarsın ya da... "
 
 
&&&&&
 
 
"Bir kere öğrendin mi ,günleri saymaya başlıyorsun ve hiç durmuyorsun."
 
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder