25 Kasım 2015 Çarşamba

TUBA ATICI COŞAR & AŞK BÜYÜSÜ

 
 
TUBA ATICI COŞAR & AŞK BÜYÜSÜ
 
 
 
 
SELAM...
 
AŞK BÜYÜSÜ'nden üzerimde aşkın kokusu ve çocuk sesleri le geldim :))
 
Sevgili Tuba Coşar' ın  ilk kitabı olan bu güzel kitap beni büyülemiş durumda. 444 sayfa ve inanılmaz akıcı ve hoş... Yazarın yayınlanan ilk kitabı olduğunu bilmesem kesinlikle ilk kitap olduğuna inanamayacak derecede profesyonel geldi bana. Gerek duyguların aktarımı gerekse cümlelerin düzgünlüğü ile yeni yazarlar arasında sağlam bir konuma oturacağa benzer..
 
Son dönemlerde çok yeni yazar okuyoruz bir çoğu gerçekten çok güzel Tuba Coşar da onlardan biri.
 
Eğer aşka, ihanete ve affetmeye dair bir şeyler okumak istiyorsanız kesinlikle tavsiyemdir. Aşk her şeyi affeder mi? türünden sorulara yanıt olabilecek bir kitap..
 
Kitabı bir kaç gün evvel bitirdim ama kızımın TEOG stresi nedeni ile yazamamıştım.
 
Kitabın konusuna değinecek olursak;
 
ELA ve BARAN kitaptaki iki ana karakter..
Ela ve Baran'ın tesadüfi karşılaşmaları ve aralarındaki kıvılcım nedeni ile yaşadıkları aşk konu ediliyor. Baran kitaptaki bahtsız bedevi ve çok sevimli... Baran'ı sevdim.. Ela ise huysuz geldi bana biraz ama...
  Yaşadığı aşk onuda değiştiriyor affetmeyi öğreniyor zamanla.
 
Kemal ve Didem de kitaptaki diğer bir çift..Matrak ve eğlenceliler...
 
 
Berk ve Beren sanırım serinin 2.kitabının ana karakterleri olacak. Beren eğlenceli bir karakter. Berk  bizi şaşırtacak gibi çünkü ondan beklemediğim davranışlar sergiledi bu kitapta..
 
Ela'ya bebekleri ile ilgili başta sergilediği tutumlar nedeni ile kızmıştım bu arada :) Lakin dik duruşu ve asiliği ile şak şak erkeklere yapışan son dönem kitap karakterlerinden biri olmayışınıda sevdim... Bunlar hep o elalardan oldu belki kimbilir :)
 
 
 
 
 
" O güzelim gözlerine bakarken bu hayatta sadece onun  için var olmayı diledim. Sadece onun için çalışmak ,onun için uyumak, onun için gülmek. Geri kalan hayatımı tüm benliğimle onun var oluşuna adamak istedim. "
 
 
&&&&&&
 
" Bak güzelim aşkın benim gözümde var olduğunu kanıtlayan  hiçbir şey yoktu, ben sadece seninle tanıdım ve anladım ki aşk sadece sana benziyor .Hiç kimse yada hiçbir şey umurumda değil. Önemli olan tek şey sadece sensin. "
 
 
&&&&
 
 
"Aşk bana sadece seninle yakıştı " yazıyor ya kitabı kapağında sahiden öyle aşk ELA ve BARAN' a  yakıştı...
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder