9 Kasım 2015 Pazartesi

TESS'in Gözyaşları & Pepper WINTERS

 
 
 
 
 
TESS'in Gözyaşları &  Pepper WINTERS
 
 
Selam....
Bu kitap çok farklı arkadaş hiç böylesini okumamıştım......
 
Tanıtımlarından merak ettiğim ve ağır ağır okuduğum bir kitap oldu. Şimdi neden ağır okudun akıcı değil mi diye merak edenlere, gayet akıcı bir kitap ama sindirerek okunmalı diyorum. Çeviri bana göre kusursuz idi ...Çevirmen harika bir iş çıkarmış lakin konusu ve olaylar beni benden aldı...
 
BDSM dediğimiz  -Rızaya bağlı olarak fiziksel baskı ve kuvvetli duyusal uyarımın uygulandığı ve fantezi güç rolü oynamanın yapıldığı cinsel tercih ve kişisel ilişki türüdür-  bir ilişki türü kitapta yaşanan. Şöyle ki ;
 
Tess ve sevgilisi Brax Meksika'ya tatile gider. Tess orada kaçırılarak şiddet görür ve Q adı verilen Fransız birine satılarak Fransa'ya götürülür... Q çok zengindir ve bir malikanede yaşarlar...
Q ve Tess arasında yaşanan ilişki ise akıllara zarar.. Yok artık, pes artık diyerek bırakıp bırakıp okudum...
 
Tess yaşadığı üzücü günler neticesinde bulunarak evine geri götürülür lakin kendi isteği ile tekrar geri döner bir nevi " Stockholm Sendromu " yaşıyor... Hastalıklı bir karakter nemfomani sanki .
Çektiği acılardan haz duyuyor ve acı çekmek için tekrar geri dönüyor...
 
Okurken ürperdim, sinirlendim ve kızdım hatta ama Q ve Tess gayet memnundu ,sakin ol Sevtap dedim..
 
Erotik bir kitap okumak isterseniz farklı bir kitap olduğu kesin...
 
 
 
 
 
Sen benim olmayabilirsin ama ben giderek daha çok senin oluyorum...
 
 
Q benim evim . Q benim efendim . Q benim hayatım.
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder