15 Kasım 2015 Pazar

Nehrin Karşı Kıyısı & ALICE TAYLOR

 
 
 
 
 
NEHRİN KARŞI KIYISI & ALICE TAYLOR
 
 
Selam...
Ve merakla beklediğim tatlış bir kitabı daha okumuş bulunmaktayım.
 
EVİN HANIMI adlı kitap ile tanıdığım ALICE TAYLOR'un ikinci kitabı  NEHRİN KARŞI KIYISI ...
 
Çiftlik hikayelerini çok severim bu yüzden Evin Hanımı'nı da beğenmiştim. İkinci kitap ilkinden daha hareketli ve güzel geldi bana. Okuduklarımdan aldığım sinyaller ile seri devam edecek sanırım hemde eğlenceli bir şekilde.
 
Ted'in ölümü ile sarsılan Phelanlar aradan geçen 8 yılda bir hayli toparlanmıştır. Çocuklar büyümüş, özellikle Peter, Mossgrove Çiftliğinde etkin bir çiftçi olma yolunda ilerlemektedir.
 
Martha her zamanki huysuzluğu ile çocuklarla ilgilenmekte, Jack çiftlikte Nellie'yı özleyerek işlere devam etmekte, Kate ise eşiyle gayet mutludur... Matt Conway ( kahrolasıca kötü adam ) ise nerde nasıl pislik yapmanın derdindedir.
 
Günler işlerle geçip giderken birden olaylar hareketlenir ve Conway belasını bulur...Nefret ettim ondan ve çok sevindim sonuna.
 
Kate ve Martha arasındaki buzlar yavaşça erimeye başlıyor. Martha bu kitapta daha ılımlı bir hale bürünmeye başladı sonlara doğru.
 
Rodney Jackson'un köye gelişi ve aklından geçenler beni gülümsetti. Sanırım diğer kitapta onu bol bol okuyacağız . Ve diğer kitapta sorun yaratacak bir Conway vakası daha gözüküyor.
 
Bu seriyi okumalısınız benim gibi köy ve çiftlik hayatını seviyor iseniz.
 
 
 
 
 
 
" Çünkü bir sülalenin gelmişini geçmişini bilirsen onlardan gelebilecek kötülükleri de biraz olsun tahmin edebilirsin. "
 
 
 
" Bazen aynı evin içinde  bile yaşasak , diye düşündü ,birbirimizin aklından neler geçtiğini bilemiyoruz . "
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder