28 Kasım 2015 Cumartesi

KIZIMIN KATİLİNE MEKTUPLAR & CATH STAINCLIFEE

 
 
 
 



KIZIMIN KATİLİNE MEKTUPLAR & CATH STAINCLIFEE
 
 
Yabancı Yayınları tarafından yayınlanan ve 11 Aralıkta satışa sunulacak olan kitabın düzeltilmemiş kopyasından okuyan şanslı bloggerlardan biriyim. Kitabı elime alıp bir çırpıda okudum. İnanılmaz güzel bir roman sizleri bekliyor. Kesinlikle okurken elinizden bırakamayacaksınız. Oldukça ilgi çekici ve heyecanlı.
 
Kitabı İngilizce baskısı ile okuyan #tuğçeninkitaplığının 2014 yılındaki yorumunu okuyunca kitabı merak etmiş idim. Merakımı giderdim ve inanılmaz  keyif aldım.
 
Kızı öldürülen Büyükanne Ruth'un dünyada en nefret ettiği kişi olan kızının katiline yazdığı mektupları okuyorsunuz. Ruth ve torunu arasında gelişen bağı, bir ailenin hayatının birdenbire nasıl değiştiğini.. Kötü hayat tecrübelerinin insanlar arasındaki bağları nasıl zayıflattığı yanında güçlendirdiğinede şahit oluyorsunuz. Kitapta acaba acaba diyerek gittim geldim sürekli. Tek düze değil okunan mektuplar. Merak uyandıran bir anlatım ve kurgu var...
 
Beni en çok etkileyen kısımlardan biri onca acının içinde kütüphanenin konumu idi.. Güvenilir bir mekan.. Okumaya verilen değeri yazar gözler önünede seriyor aynı zamanda.
 
Kesinlikle 11 Aralığı bekleyin asla pişman olmayacak ve doyum sağlayacağınız güzel bir kitap okuyacaksınız.
 
BA YIL DIM ...
 
 
 
Teşekkürler #YABANCIYAYINLARI

2 yorum: