2 Kasım 2015 Pazartesi

Güller ve Yalanlar & Güler Bilkay Aygün

 
 
 
 
 
 
 
 
Güller ve Yalanlar & Güler Bilkay Aygün
 
 
       Merhabalar geçtiğimiz hafta yaşadığımız 4 günlük tatilde birbirinden değerli 3 kitap okudum. Bunlardan ilki Sevgili Güler Hanım'ın kitabı idi. Kendisini sosyal medyadan takip etmekle birlikte daha evvel hiç kitabını okumamıştım. Benim okuduğum ilk kitabı onunsa yayınlanan son kitabı " Güller ve Yalanlar" .Yazarımızın yayınlanan 4.kitabı. Yazarımıza yaşanmış olayları kurgulayarak kaleme alıyor o yüzden daha anlamlı olmuş, gerçek hayat hikayesi olduğu için, okuduğum kitap.  
 
 
Kapağı oldukça hoş. 244 sayfa oluşu hemen okunmasını sağlıyor. Kitabın arka kısmındaki notlar kısmını sevdim ayrıca.. Okuyucuya izlenimini yazmak için olanak sağlıyor.
 
 
Konusuna gelirsek...
 
Nur ve Selim , oğulları ile birlikte yaşayan örnek bir çekirdek ailedir. Selim'in ailesi İstanbul dışında.Nur'un ailesi ise onlara yakın oturmaktadır İstanbulda... Kitaba adını veren güller kısmı tamda benim tahmin ettiğim gibi Selim eşine sürekli gül hediye eden bir eştir.. Bir gün hiç beklemediği bir haber alan Nur'un hayatı baştan sona değişecek ve hayat onu farklı bir yöne doğru sürükleyecektir.
 
Aile bağlarının ve güvenin ne denli önemli olduğunu ...Çocuk yetiştirirken anne ve babanın sarsılmaz bütünlüğünün ve rol model olarak ne denli önemli olduğunu okudukça anlıyor ve göz yaşlarınızı tutamıyorsunuz.
 
Kitapta şüphesiz sevmediğim karakter Aylin oldu, o yüzden üzülmedim onun da yaşadıklarına..
 
En çokta Ömer'i sevdim ...
 
Selim'in anne ve babasının fedakarlığı gözlerimi doldurdu. Aynı zamanda adaletli oluşları da herkese nasip olmayacak bir özellik idi.
 
Kitabın sonu ilahi adaletin varlığından bir kez daha emin olmanızı sağlıyor. Sonu beni mutlu etti.
 
Yaşama ve onun sürprizlerine dair bir şeyler okumak isterseniz bu kitap tamda size göre ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder