5 Kasım 2015 Perşembe

ÇIK Yüreğimin İçinden & KAMURAN AKDEMİR

 
 
 
 
ÇIK Yüreğimin İçinden & KAMURAN AKDEMİR
 
 
Merhaba, hüzünlü bir kitap okudum .Sıcağı sıcağına yazıyorum hemencik.
 
Sevgili  #KAMURANAKDEMİR hüzün dolu bir gün yaşattı bu kitap ile bana.. Kendisinin okuduğum ikinci kitabı ve yine soluksuz okudum.
 
Kitabımız 276 sayfa olmakla birlikte çok akıcı . Yazarımızın dili oldukça anlaşılır zaten.. Aşkı çok güzel ifade eden yazarlarımızdan kendisi. Severek takip etmeye çalışıyorum.
 
Anne - babası ile beraber yaşayan Mehveş'in bir gün hayatının aşkı Ahmetle tanışması ve akabinde aşka yelken açışı...Temiz ve masum bir aşk, kurulan hayaller... Kul kurar kader gülermiş hesabıyla gerçekleşen olaylar silsilesi..
 
Mehveş'in hastanede geçen yıkıcı günleri, bir annenin eşine ses çıkaramayışı. .Bir babanın kızını feda edişi..
 
Nedim adı verilen o yaratığın yaptıkları ...
 
Yazarımız toplumsal olayları güzel bir şekilde işlemiş.. Küçük bir çevrede yaşamanın insan hayatını nasıl etkilediğini gözler önüne sermiş. Hayatın gerçekleri bunlar duyuyor ve görüyoruz çoğu zaman.
 
Mehveş, utanınca yanakları elma gibi al al olan kadersiz bir genç kız. Hüzünlü bir kaderi oldu kitapta...
 
Görüşmek üzere...
 
 
 
 
 
 
" Acıların isyan edip ayağa kalktığı, dertlerin hiç bıkmadan depreştiği... İşte bitti artık küllendi dediğin ateşlerin yeniden tutuştuğu ,kanayan yaraların yeniden eşeleyerek kanatıldığı zalim geceler. "
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder