24 Ekim 2015 Cumartesi

DOKUZ GÜN & GILLY MACMILLAN

 
 
 
 
DOKUZ GÜN & GILLY MACMILLAN
 
Selam ...
 
Yabancı Yayınları imzalı gerilim türünde gayet başarılı bir kitap okudum. Elime aldım ilk gece 100 sayfa okudum 2.gece kitap bitmişti. Neden mi ? Meraklı, heyecanlı  ve yüreğim ağzımdaydı çünkü okurken . Gerim gerim gerildim inanın ki.
 
Kitabı 4 arkadaş grup olarak okuyalım diye kararlaştırdık ama onları bekleyemedim hızlı okudum çünkü öğrenmezsem delirecektim olayların sonunu :)
 
Rachel, eşinden boşanmış bir annedir ve oğlu Ben ile beraber yaşamaktadır. Eşi tekrar evlenmiştir. Rachel ise oğluna sımsıkı sarılarak zor günleri atlatmaya çalışmaktadır. Bir gün ormana yürüyüşe giderler ve oğlu Ben birden ortadan kaybolur. Ben'i aramakla geçen 9 korkunç gün.. Acaba Ben'i kim kaçırdı.
 
O mu bu mu şu mu diyerek gerilerek okudum kitabı. Benim gibi evhamlı ve panik atak bir insan olarak halim resmen fotoğraflıktı..
 
Şaşırtıcı bir son, tahmin edilemeyecek bir kurgu...Olaylar Rachel ve olayı araştıran dedektif Jim'in ağzından anlatılıyor. Yazar ustaca saklamış ve resmen çıldırdım bu kim diye . Tahmin edemediğim için daha bir sevdim kitabı.
 
Kitabın ilk başları sanki akıcı değil gibi geldi bana ama okudukça nasıl açıldı ve güzelleşti anlatamam.
 
Kesinlikle tavsiye ederim son günlerde okuduğum en iyi gerilim kitaplarındandı.
 
Teşekkürler #yabancıyayınları bizleri böylesine özenli kitaplarla buluşturduğunuz için.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder