22 Eylül 2015 Salı

İNTİKAM & AYŞEGÜL ÇİÇEKOĞLU

 
 
 
 
 
İNTİKAM & AYŞEGÜL ÇİÇEKOĞLU
 
 
 
Merhaba yine yepyeni bir kitabın blog yorumu ile sayfamdayım. Ayşegül Çiçekoğlu'nun ikinci kitabı İNTİKAM . Hüzünlü bir aile dramı ile başlayıp aşk hikayesi ile devam ediyor kitabımız.
Kapağını beğendiğim kitaplardan biriydi. İlk kitabında kapağı oldukça güzeldi.
 
Konu adından da anlaşıldığı üzere İNTİKAM...
 
Tüm ailesini aynı anda kaybeden Ege, teyzesi ile birlikte ABDde yaşar ve ailesinin ölümüne sebep olan kişiden nefret ederek büyür. Tek hayali o kişiden ve onun ailesinden intikam almaktır. Bu hayal için yıllarca çabalar ve artık son safhaya gelir. İntikam almak için İstanbul'a döner ama tüm planları alt üst olur.
İstanbulda karşısına çıkan Aslı'ya aşık olur ve hayat onu evli ve mutlu bir adama dönüştürür.
Bayılırım sonu mutlu biten kitaplara ve hikayelere.
 
Aslı ile tanışmasını ve yaşadıklarını okuyarak öğrenmeniz açısından yazmıyorum. Fırtınalı bir hikaye. Gelgitleri fazla.
 
Ege'nin yaşadıkları sizi üzüyor Aslı'nınkiler de aynı şekilde...
Kitapta kimseye kızamadım aslında Aslı'nın babasına bile kızsam mı kızmasam mı bilemedim. Sadece tek bir noktada affedilmez bir hata yaptığını düşünüyorum.
 
Ve aşk insanı çıldırtacak kadar kötü olabiliyor hele ki kıskançlıkta buna eklenirse...
 
 
 
 
 
" Ameliyathane kapısında beklemenin ne olduğunu anlamıştım. Teyzemi bir kere daha özlemle andım. O böyle beni çok beklemişti. Şimdiye kadar bu kapının hep diğer tarafında oldum, bekleyen değil beklenendim. Tercih yapmam gerekse, yine kapının diğer tarafını tercih ederdim. "
 
"İntikam insanı yaşatıyor ama aynı zamanda yavaş yavaş öldürüyor."
 
" Bu sefer gitmemem için daha büyük bir yalan söylemen gerekli Ege, seni seviyorum yalanından daha büyük olmalı, hatta çocuk konusunu düşüneceğinden de daha büyük olmalı. "
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder