27 Temmuz 2015 Pazartesi

Süper Dadı & Betül Güçlü

 
 
Selam :)))
 
Tatil boyunca bir hayli kitap okudum ve yazmaya başladım nihayetinde...
 
Tanıtımlarda kitabın rengine aşık olduğum doğrudur. Cıvıl cıvıl bir kapak olmuş. Ciltli oluşuda cabası tabiki. Müptela Yayınları'nın ilk ciltli kitabı oldukça hoş bir görüntüye sahip.
 
Süper Dadı, yazarın ilk kitabı ve aile bağlarını komedi unsurlarını bolca kullanarak yazmış. Eğlenceli bir kitap. Watpadde takip etmedim lakin gençlerden duyuyordum zaman zaman. Kitabı da öncelikli olarak kızım okudu.
 
Konusuna değinecek olursam; Sevdiği kadın Beril'e ulaşabilmek amacı ile dadı rolüne soyunan Efran zengin bir Ceo'dur...Beril ise ikiz çocukları ile yaşayan eşinden ayrılmış ketum bir iş kadınıdır. Efran'ın dadı olarak eve gelişi çocukları Sare ve Baler'in hayatında olumlu etkilere sebep olmuş, Beril de Efran'dan çok etkilenmiştir. Adeta gerçek bir aile olmuşlardır.
 
Kitap aile olabilmek için kan bağına bazen gereksinim duyulmadığının, sevginin gerçek bir birleştirici unsur olduğunun yansıması adeta.
 
255 sayfa kitabımız sıkılmadan okuyabilirsiniz hoşça vakit geçirmek isterseniz şayet.
 
Kitapta ikizlerin babasına çok kızdım onları bıraktığı için, ilgilenmediği için. Sonra ortaya çıktığında ise üzüldüm biraz,hatasını anlaması ve sakince geri çekilmesi onun yapısının bu olduğunu ortaya koyuyor. Bazı karakterlere uygun değildir evlilik hayatı.
 
 Efran'ın ailesi sevgi dolu örnek alınası bir aile.. Gerçekte böyle bir aile kolay kolay bulunmaz bizim toplumumuzda...
 
Kitabın sonu bana göre biraz daha yavaş ilerleyebilirdi . Efran'ın dadı olmayışı yavaş yavaş ortaya çıksaydı keşke dedim. Tek kişinin onu tanıması ile sınırlı kalmasaydı. Yada çocukların babası ortalık karıştırsaydı biraz daha heyecanlı olurdu :)))
 
 
 
 
 
"Bu halleriyle ne kadar çekilmez olsalar da Efran onların kalbini kazandığında çok iyi vakit geçireceklerine emindi. Sevdiği kadının çocukları olması bile onları sevmesi için yeterliyken aralarında bir bağ oluştuğunda daha katlanılabilir olacağını umuyordu."
 
 
" İnsan iki çocuğuyla birlikte kayınvalidesiyle tanışmaya gider miydi, yahu ? Stresten ölmezse giderdi, neden olmasın ? "
 
" Çiçek alınır benim odun oğlum, güzel sözler söylenir, iltifat edilir. Ama bu kadar erken başlama bunlara tamam mı ?Daha küçüksünüz siz"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder