28 Temmuz 2015 Salı

Ben Baba Olamam & Aydan İnan

 
 
 

 
 
 
Ben Baba Olamam & Aydan İnan
 
 
 
 
Ve ve veeeeee tatilde kızımın tavsiyesi ile okuduğum kitaplardan bir tanesi :))) 1 gün gibi bir sürede okudum 327 sayfa oluşundan ziyade akıcı olması okunur kıldı.
 
Jason ,Jason ,Jason diye yedi bitirdi beni okuyalım bakalım dedim :) Gün ışığı kimmiş , neymiş bende öğrendim. 
 Jason ,sen "baba" olabilirsin demiş yazarımız doğruda demiş. Jason harika bir baba :)
 
Şöyle ki ;Jason henüz öğrenci olmakla birlikte okulun en popüler ve yakışıklı gencidir. Lauren ile göstermelik bir ilişkisi vardır. Bir gün Sarah adlı bir kız çıkagelir ve Jason'a bir oğlu olduğunu söyler . Austin böylece girer Jason'un hayatına.

Bu bölümde Jason hemen kabul etti baba olduğunu keşke bu bölüm biraz uzun olsaydı araştırsaydı falan dedim şahsen çünkü kolay kolay kimse elinde çocukla gelen bir kadını banada benziyor diye kabullenmez diye düşünüyorum...
 
Zamanla Sarahla olan bağları kuvvetlenir aşk olanca hızıyla etkisini gösterir...
 
Olaylar olaylar olaylar heyecanı yüksek bir kitap okudum ... Lauren'den nefret ediyorum bu arada :) 
 
Jason'un annesi ve babası, babasının aldatması nedeni ile boşanmıştır. Jason da babasına karşı bir kızgınlık yaşamaktadır. Kitapta ailelerin temelinde sevgi varsa herşeye rağmen affetmenin mümkün olduğu mesajı verilmiş. Üvey annede haksızlığa uğradı aslında suç tamamen babanın. Bir yenisine bir eski eşine gidiyor,ayran gönüllü ne olacak dedim bu anne baba diyaloglarında.
 
Sunshine ailenin ikinci çocuğu olarak dünyaya gelir. Sunshine'nin yaşadığı rahatsızlık ise ailenin inancı,gücü ve sevgisi ile atlatılmıştır.. Sevginin en iyi ilaç olduğuna dair mesajlar verilmiş kitapta.
Genç bir yazarın bu konuya duyarlı oluşu yarınlar için umut verici geldi bana. Günümüzde hızla artan bu tip rahatsızlıklar için moral şart.


Ey aşk sen nelere kadirsin Jason'u bile üçüncü çocuğu düşünecek kadar değiştirdin :))
Onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetine derler sanırım :)

Yolun açık olsun Aydan İnan ...
Senden İngilizce hikayelerde okuruz ilerde kimbilir :))
 
 

" Bu şahane aile sadece bir savaşı kazanmamızı sağlamakla kalmamış bana baba olabileceğimi, hem de galiba çok çok iyi bir baba olabileceğimi öğretmişti. "


"Sana güveniyorum.Güvenmediğim şey bedenlerimizin bağlı olduğu halatlar . "


" Bunca zamandır yanılıyordun. Sen baba olabilirsin. Bunu dün gece gördüm. Gözyaşlarının hemen ardında ben senin çok harika bir baba olacağını gördüm. "

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder