27 Temmuz 2015 Pazartesi

âşıklar için istiridye & daisy prescott

 
 
 
âşıklar için istiridye
&
daisy prescott
 
 
Selammmmmm :)
Benim gibi deniz aşığı biri için yerde gökte arayıpta bulamayacağı bir kapağa sahip olan bu hoş kitabı yorumlayacağım. 
 
Tatilde okumaya başladım ama ancak bitirip yorum yazabildim. 366 sayfa kitabımız sıkılmadan seri okursanız bir günde okuyabilirsiniz.
 
Okurken düşünmeseydim eğer daha çabuk bitirirdim ama olayları okudukça kendi arkadaşlık bağlarımı ve anılarımı düşündüm uzun uzun. Beni de alıp mezuniyetlerime götürdü ve bir kaç masaj yollamama sebep oldu. Fena da olmadı hani :)
 
 
 
 
Maggie ; eşinden boşanmış, annesini kaybederek ;şehrin kalabalıklığından kasabasına sığınmış bir blog yazarıdır. Aynı zamanda da gurmedir.
 
Üniversite mezuniyeti üzerinden geçen 20 yılın ardından samimi dostlarını haftasonu için evinde ağırlamak üzere çok heyecanlıdır.
 
Arkadaşlarının hepsi birbirinden eğlenceli ve renklidir. Selah, Ben, Ouinn, Ryann, Jo ve asıl can alıcı şahıs Gill :))
 
Yaşanılan haftasonu tatili Maggie'nin kendini tanıması ve anlaması için oldukça etkili olacaktır.
 
Kitaptaki diyaloglar oldukça dürüst ve içten konuşmalara işaret ediyordu. Gerçek dostların zamana karşı yenilmeyeceklerini ve birbirlerine karşı daima açık sözlü olduklarını gördükçe keşke herkes bu kadar yalın ve içten dostlar edinebilse dedim içimden hatta dışımdan :)
 
Son dönemde piyasada bol miktarda olan vıcık vıcık saçma sapan aşk öykülerine iyi bir karşılık olabilir bu kitap aslında. İnsanların temkinli ve güvenilir, sağlam ilişkiler kurmaya adım adım nasıl gittiğini okuyorsunuz zira...
 
Kitabın bölümlerinde yer alan deniz kabuğu ve yıldızı görüntüleri soluk vermiş kitaba...
 
İkinci şanslara ve 40 lı yaşlarda yaşanan sağlam temellere dayalı ilişkilere dair ,umuda dair bir şeyler okumak isterseniz kitap tam da size göre ...
 
 
 
 
"Bence hepimiz özümüzde aynıyız, belki biraz daha fazla savaş yaramız var, hepsi o kadar " 
 
 
 
"Bizimkisi gibi sıradan bir başarı iyi bir hayatın tek ölçütü değildir. "
 
"Birini tanımak, biriyle hatıralarda dolu bir geçmişinin olması güzel bir şey . "
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder