14 Haziran 2015 Pazar

Karmakarışık & Emma Chase


 
 
 
 
Karmakarışık &Emma Chase
 
 
 
 
 
Merhaba,
 
Son günlerde okuduğum en erotik kitabın yorumu ile sizlerleyim. Erotik olduğu kadarda komik, eğlenceli bir kitap okudum. Bu tarz kitaplar beni normalde sıkar ama öylesine eğlenceli idiydi ki elimden bırakamadım.
 
Bayan bir yazar olmasına rağmen bir erkeğin gözünden anlatılması kitabı daha da ilginç kılmıştı benim için.4 kitaplık bir serinin ilk kitabıymış umarım devamı hızlı bir şekilde yayınevi tarafından çıkarılır. Çünkü merak ediyorum kahramanların akıbetini.
 
Kitapla ilgili yorumları okuduğumda çok merak etmiştim. Yayınevinin okuduğum hiç bir kitabından şimdiye kadar pişman olmadım olacağımı da sanmıyorum açıkçası her kitap özenle okuyuculara sunuluyor. Kitap öylesine akıcıydı  ki çevirmeni ayrıca kutlamak gerekiyor...
 
 
 
Drew; genç,yakışıklı,karizmatik bir patrondur. Tam bir kazanova olmakla beraber şehirde çapkınlığı ve yaşadığı hızlı gece hayatı ile nam salmıştır. Ta ki hayatının aşkı Kate ile karşılaşana kadar.
 
Kate, uzatmalı nişanlısı ile sıradan bir ilişkisi olan ,başarılı ve hırslı bir yatırım uzmanıdır. İlkeli ve kararlıdır. Bir gece Drew'le tanışır ve bu tanışma onun hayatında önemli değişikliklere sebep olur...
 
Kah iş arkadaşı, kah iki azılı rakip.. Zaman zamansa tutkuyu ve aşkı sonuna kadar yaşayan bir çift olarak çıkarlar karşımıza.
 
Kitap Drew'in ağzından bize anlatılmaktadır.. Drew arasıra biz bayanları çapkın erkeklere karşı uyarmaktadır. Oldukça dürüst olarak kendini eleştirmesine de ayrıca bayıldım.
 
Drew gibi gamsız gözüken bir çapkının içinden nasıl böylesine romantik bir adam çıktı hala gülümsüyorum. İyi bir evlat, iyi bir kardeş ve hepsinden çok hoşuma gidende çok iyi bir dayı olması .
 
Kitapta Drew'in cinsel yaşamı hakkında oldukça bilgi sahibi oluyorsunuz ve bir bayan yazarın bunu yazmasıydı beni kitaba sürükleyen. Beni sıkmadı kesinlikle okurken..
 
Eğlenceli bir kitap okumak istiyorsanız bu kitap tam da size göre...
 
 
 
" Sabır, bir erdem olabilir ama  benimkiler arasında yer almıyor."
 
 
"İnsan neden ihtiyaç duyduğunda bir kaza kurşununa kurban gitmez ki ?"
 
" Bir kadın size kızgın mı? Demek ki önemsiyor. Bir ilişkiniz varsa ve sevgiliniz size bağırmaya bile zahmet etmiyorsa ? Sıçtığınızın resmidir. İlgisizlik kadınların ölüm öpücüğüdür. Bir erkeğin seks yapmak istememesiyle eşdeğerdir. İki halde de ilişkiniz sona ermiş demektir. Tarih olmuşsunuzdur."
 
"Bazı savaşların kazananı olmaz. Bazen iyi bir generalin umabileceği en iyi şey, ateşkes olur. "
 
 
 
 


1 yorum:

  1. Bu kitabı başka bir blogda daha okumuştum. O da çok beğenmiş. İlk kitap siparişimde bu kitabı da alacağım.

    YanıtlaSil